Tidlig visitering

I børnehuset Heimdal tilbyder vi i forbindelse med opstart i institutionen tidlig visitering. Det  betyder, at man som forældre har mulighed for, at være i vuggestuen med sit barn hver  torsdag de tre måneder før opstart. I vuggestuen er besøgstiden de første to måneder fra kl. 12.30-13 og den sidste måned fra kl. 9.45-10.15. Barnet skal være tilmeldt institutionen via pladsanvisningen, inden man starter i tidlig visitering. Tidlig visitering er tænkt, som en optakt til opstart, hvor både forældre og barn gradvist lærer institutionen at kende.

Hvis man kommer fra anden institution laver man sær aftale med den nye stue om besøgsdage. Man kan tidligst, med et tilmeldt barn, komme på besøg en måned før opstart.

Det er vigtigt, at forældre følger husets anvisninger og rytme. Forældre har selv ansvaret for sit barn under besøget og må i besøgstiden ikke forlade sit barn.

Når  man har accepteret pladsen bliver man kontaktet af Heimdal for et opstartsmøde. Her vil blive givet relevante informationer omkring tidlig visitering.

Legetøj